Moje první auto byla japonská mrkačka Nissan 200sx s13 a hned jsem jezdil bokem. V létě, na mokru i v zimě. Od té doby mě to nepustilo, jen jsem vystřídal mnohem víc aut a také se naučil lépe řídit, hlavně dveřma napřed.
Pokud tě tedy láká si vyzkoušet poslat svoje auto do smyku a užít si ten pocit, kdy to kontroluješ a ovládáš i ve smyku, určitě mi napiš a já ti v tom rád pomůžu.
Mám za sebou jak driftovací eventy po střední Evropě, tak i filmové natáčení třeba v UAE a smyky v poušti se čtyřkolkama GMC.
Zúčastnil jsem se jako lektor pro Ford Driving Skills for life a učil mladé řidiče kontrolovat přetáčení vozu a srovnání, během 2 dní mi prošlo pod rukama cca 180 řidičů a řidiček.
Soukromé lekce jsem měl zatím jenom pro známé, kde jsme zkoušeli jak se chovají ve smyku jejich auta. Většinou se jedná o BMW ale na letišti jsme proháněli i RS6 a Ferrari 458 Italia. Zde nebyl cíl se naučit vyloženě driftovat, ale dokázat kontrolovat menší powerslidy a vyjíždění ze zatáček a trochu si to užít i na hranici přilnavosti zadních pneumatik.
Pokud si chcete zlepšit čas na okruhu, určitě jsou tu lepší jezdci a instruktoři. Jestli vás ale lákají drifty, smyky a powerslidy a chcete si s autem víc „hrát“, rád vám řeknu a ukážu jak na to. Ať už v sériovém voze nebo i upraveném na drifty, ideálně s hydraulickou ruční brzdou.